25 things about me that i want to share with you because i can

dah lame tak hapdate blog, so here i am. dah dekat sebulan baru nak update. dsbab kan rasa bosan melampau, i wanna do this 25thingsaboutmethatiwanttosharewithyoubecauseican. azlah and ikah have done this. nak jugak try kan. i will not do it fully in english, tak terer la. so, let's begin.

1. I hate amphibians ESPECIALLY frogs. serius benci gile dengan binatang tu.
2. I love watching television. seriously. cte tah pape pon aku tengok, even dekat kampung pon, aku conquer tv. tp bile time ada bola, aku mengalah la.
3. I love physics. sebab tu i wanna be a physics teacher.
4. I hate memorizing facts. that's why my biology and history subject paling low result.
5. I love cartoons. terutama tom and jerry. that one is my all time feveret.
6. I HATE SHOPPING. bukan sebab save duit ke hape, sebab aku tension bila nak pilih2 baju.
7. I love baby and cat. sumpah suka. kalau ada orang offer jage baby for 24/7,aku sanggup.
8. I hate separations.
9. I wish i could play violin and drums. *ni tiru ayat ikah*
10. I am fat and i don't really care by the fact yang aku ni gemuks gedempol. pelik. tp one day aku kena jugak kurus. tp NNT la.
11. I have many great friends. but there are 5 persons yang aku tahu if i have any probs, they will always be there for me. and they are shakim,ikah,wani,angah and iesya. sayang korang ketat2.
12. my friends said aku ni suka laki pendek, tp ak tak suka pon. tp ntah nape, sume laki yg aku penah crush, mostly pendek. peliks.
13. Aku paling suka peanuts. if korang notice la kan, my blog, tumblr,weheartit account, sume name aku bubuh peanuts.
14. kalau stay up la, kat mane2 pon, aku paling tak suka time 3am. sebab cite the exorcism of emily rose.
15. paling aku tak suka horror and zombie movies. horror tu aku boleh je tengok, tp afta dah tengok tu, aku akan asyk teringat. that's why aku benci. and zombie movies, aku mmg benci la. disgusting je tngok all the zomba-zomba tu.
16. aku paling tak boleh makan makanan masam2.
17. i think i am a wise spender. kot la. maybe because i'm kinda kedekut kot. dngan diri sndiri pon aku kedekut, ni plak ngn orang lain. nasib baik member i paham. sorry guys sbb kedekut dngan korang. :)
18. i love funny people.
19. i love cute things.
20. i have a loud voice. drpd dulu nak try slow skit tp tak pernah berjaya.
21. senang menangis.
22. i really wanna go to venice. tu tmpat honeymoon aku insya'allah.
23. perangai aku paling teruk: kuat mengungkit. teruk bebenau.
24. imma kpop fan. tp tade la sampai die hard fan. biasa2 je. stakat kenal artis,songs,dramas je la. :)
25. imma sensitive person. sebab tu aku senang menangis. :) *copy ikah jugak*


fuh. lega. nak pikir 25 ni pon dah pening. ok, that's all. bye!

assalamualaikum.

2 comments:

AinnulSufea said...

No 15, sama!! phewwwww ==

ANIS NABIHA said...

kankankan. geli jewrrrr. =='